LIDDA (Learning and Inclusion with Digital Daily Activities)

Projekto numeris: 2024-1-SI01-KA220-ADU-000243489

Projekto trukmė: 31. 12. 2024 – 30. 4. 2027

 

Lietuvos sutrikusio intelekto žmonių globos bendrija kartu su partneriais vykdo ERASMUS+ projektą „Mokymasis ir įtrauktis naudojant kasdienes skaitmenines veiklas“ (LIDDA).

Šio projekto tikslas – suteikti intelekto negalią turintiems žmonėms įgūdžių, reikalingų tam, kad jie taptų pakankamai galėtų kuo savarankiškiau funkcionuoti šiuolaikinėje skaitmenizuotoje visuomenėje.  Skaitmeninis raštingumas reikalingas tam, kad būtų galima pasinaudoti galimybėmis internete ir gauti įvairias elektronines paslaugas, pavyzdžiui, bankininkystės, sveikatos, mokesčių, viešojo transporto ir kt. Asmenys, turintys intelekto negalią patiria skaitmeninę atskirtį: stinga švietimo ir prieinamos informacijos, kuri leistų pilnavertiškai pasinaudoti elektroninėmis paslaugomis.

Projekto partneriai:

  1. Center za izobraževanje in kulturo Trebnje – Slovėnija (koordinuojanti organizacija)
  2. Zavod RISA, Center za splošno, funkcionalno in kulturno opismenjevanje– Slovėnija
  3. VšĮ NEKSER– Lietuva
  4. Lietuvos sutrikusio intelekto žmonių globos bendrija „Viltis“ – Lietuva
  5. UNIAMOCI APS– Italija

Projekto tikslai:

  1. Suteikti asmenims su intelekto negalia būtinų skaitmeninių įgūdžių, kad jie galėtų funkcionuoti šiuolaikinėje visuomenėje.
  2. Prisidėti prie asmenų su intelekto negalia įtraukties skaitmeninėje erdvėje.
  3. Tobulinti pedagogų kompetencijas, kad jie patys galėtų kurti inovatyvų skaitmeninį ugdymo turinį, pritaikytą asmenims su intelekto negalia.
  4. Pritaikyti metodiką ir mokymosi modulius įvairiose ES neįgaliųjų aplinkose, pateikiant politikos rekomendacijas dėl metodikos integravimo į žmonių su negalia švietimo sistemas, skirtas politikos formuotojams ir neįgaliųjų centrams bei specialistams.

Projekto tikslinė grupė:

  • Suaugę asmenys, turintys lengvą intelekto negalią.
  • Pedagogai ir kiti specialistai, dirbantys su intelekto negalią turinčiais asmenimis, ir negalios srityje veikiančios organizacijos.
  • Įtraukiojo švietimo srityje dirbantys profesionalai ir politikos formuotojai.
  • Kitos potencialios galutinių naudotojų grupės, pavyzdžiui, asmenys, turintys mokymosi sunkumų, vyresnio amžiaus asmenys, kurių pažintinės funkcijos prastėja, žmonės su neurologiniais sutrikimais ar smegenų traumomis.
  • Plačioji visuomenė, kurią projekto metu pasieksime per žiniasklaidą ir socialinius tinklus.

Projekto rezultatai:

  1. MOOC (Massive Open Online Course), lietuviškai – masinio atviro internetinio kurso , sukūrimas. Tai yra platforma, skirta pedagogams, leidžianti savarankiškai mokytis ir kurti skaitmeninį švietimo turinį asmenims su intelekto negalia.
  2. Mikro-mokymosi moduliai, skirti asmenims su intelekto negalia, apimantys įvairias elektronines paslaugas ir interneto pavojus.
  3. Rekomendacijos dėl metodikos integravimo į asmenų su intelekto negalia ugdymo sistemas, skirtos politikos formuotojams, švietimo organizacijoms ir specialistams.

 

 

Finansuojama Europos Sąjungos lėšomis. Tačiau išreiškiamas požiūris ar nuomonė yra tik autoriaus (-ių) ir nebūtinai atspindi Europos Sąjungos ar Europos švietimo ir kultūros vykdomosios įstaigos (EACEA) požiūrį ar nuomonę. Nei Europos Sąjunga, nei EACEA negali būti laikoma už juos atsakinga.