„Inclusion International“ giria pasaulinio švietimo stebėsenos ataskaitą dėl dėmesio lygybei ir įtraukumui
„Inclusion International“ prezidentas Klausas Lachwitzas teigė: „Mes džiaugiamės, kad pirmą kartą didelėje tarptautinėje ataskaitoje buvo nustatyta, kad kai kurie bandymai skatinti švietimo kokybę iš tiesų prieštarauja įtraukties tikslui. Mūsų nariai žino, kad daugelis tradicinių atskaitomybės instrumentų iš tikrųjų palieka sutrikusio intelekto vaikus ir kitų marginalinių grupių vaikus už mokyklos ribų „.
PŠS ataskaitoje pažymima, kad metrikos ir standartizuotų priemonių nustatymas, leidžiančių palyginti vietos valdžios institucijas ir mokyklas, vietinę švietimo kontrolę, privatizavimą ir mokyklų reitingavimą, gali ir toliau skatinti kai kurių vaikų atskirtį. Pagrindinė pranešimo žinutė yra ta, kad „Atskaitingumas turi pabrėžti labiau įtrauktų, teisingesnių, kokybiškesnių švietimo sistemų ir praktikų kūrimą.“
Jungtinių Amerikos Valstijų švietimo departamento buvęs švietimo sekretoriaus pavaduotojas Sue Swenson pridūrė, kad „nors ataskaita puikiai paaiškina, kaip atskaitomybės priemonės gali pakenkti įtraukčiai, ataskaitoje trūksta konstruktyvių rekomendacijų, kaip spręsti šias problemas.“
Ataskaita suteikia pagrindą „Inclusion international“ nariams kovoti su tuo, kad sutrikusio intelektą turintys vaikai vis dar yra atskirti ir segreguoti, nepaisant įsipareigojimų dėl įtraukties į tarptautinius įsipareigojimus, tokius kaip Neįgaliųjų teisių konvencija ir Darnaus Vystymosi Tikslai.
„Inclusion International“ šiuo metu bendradarbiauja su savo nariais per įtraukiojo ugdymo katalizatorius, siekdama spręsti sistemines įtraukimo kliūtis.
„PŠS“ ataskaita pateisina „Inclusion International“ analizę, kurioje nurodoma, kad švietimo proceso mažinimas iki akademiškai išmatuojamų rezultatų praranda pagrindinį švietimo principą, kaip pagrindinė žmogaus teisė ir priemonė įgyvendinti visas kitas žmogaus teises.
Daugiau informacijos: info@inclusion-international.org